Subject: Konsultatsioon küberturvalisuse nõuete osas
From: "Eerika Riks" <[email-masked]>
To: Riigi Infosüsteemi Amet <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Aug 2026 11:24:51 +0300

You don't often get email from [email-masked].
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification> Learn why this is
important

E-kiri saadeti väljastpoolt RIA-t. Kui Sa ei tunne saatjat, siis ära ava
linke ega manuseid!

Tere

Soovime konsulteerida RIA-ga meie kaitsetööstusettevõttele Frankenburg
Technologies OÜ kohalduvate küberturvalisuse nõuete ja nende praktilise
rakendamise osas.

Oleme üles ehitamas ja korrastamas oma IT- ja võrgukeskkonda ning soovime
arhitektuuri kujundamisel arvestada õigete nõuetega, sh KüTS ja NIS2 ning
selgitada, kuidas kohalduvad meile E-ITS ja muud infoturbenõuded. Soovime
konsulteerida, millised nõuded meile täpsemalt kohalduvad ning mida peame
arvestama näiteks võrguarhitektuuri, süsteemide eraldamise, pilveteenuste,
ligipääsude, logimise ja seire korraldamisel.

Palun suunake meid õige inimese või meeskonnani, kellega saame sellel
teemal konsulteerida.

Parimate soovidega
Eerika Riks
Arendusjuht
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 501 9664

Frankenburg Technologies
www.frankenburg.tech
<https://eur10.safelinks.protection.outlook.com/?url=http%3A%2F%2Fwww.fran
kenburg.tech%2F&data=05%7C02%7Cria_uldmeil%40ria.ee%7C5838c426de6e416600a4
08def9ddb4b7%7Cb6dc47a368bc49d3a9cf0db148e9f818%7C0%7C0%7C6392229278055459
16%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJFbXB0eU1hcGkiOnRydWUsIlYiOiIwLjAuMDAwMCIsIlA
iOiJXaW4zMiIsIkFOIjoiTWFpbCIsIldUIjoyfQ%3D%3D%7C0%7C%7C%7C&sdata=A4ysH7Tjn
yldzSz4OOKDDW9yNuBh9q5J2%2B4XGn5eTC8%3D&reserved=0>

© Frankenburg Technologies. This message and any attachments are
confidential and intended solely for the named recipient. If you are not
the intended recipient, please notify the sender immediately and delete
the message from your system. Unauthorized use, disclosure, or
distribution is prohibited and may be unlawful.